Turbo zwemlessen

Haal je A-diploma in 16 weken

diplomoa zwemmen.jpg

Vanaf zondag 6 februari 2022. starten wij weer met een turbo-cursus voor het A-diploma. Op dit moment zijn er nog een paar plekjes open! Op zondag 30 januari houden we een testles voor alle kinderen. Vanwege de Corona-maatregelen hebben we een apart schema. Hier ontmoeten de kinderen vast de lesgevers en zien het bad waarin ze zwemmen en kunnen ouders vragen stellen, maar vooral kijken wij of de kinderen klaar zijn voor de turbo-zwemles.

Voor het bedrag van € 995,- krijgen de kinderen 16 zondagen van 13.30 tot 16.30 zwemles. Dit bedrag is inclusief de kosten van het diploma en afzwemmen.

De turbocursus vindt plaats op de volgende data:
Februari '22:
Les 01: 06 februari
Les 02: 13 februari

Maart '22:
Les 03: 06 maart
Les 04: 13 maart
Les 05: 20 maart
Les 06: 27 maart

April '22:
Les 07: 03 april
Les 08: 10 april
Les 09: 24 april

Mei '22:
Les 10: 08 mei
Les 11: 15 mei
Les 12: 22 mei

Juni '22:
Les 13: 12 juni
Les 14: 19 juni
Les 15: 26 juni

Juli '22:
Les 16: 03 juli

Er kunnen per cursus maximaal 16 kinderen op 2 instructeurs deelnemen. De kinderen krijgen dus in kleinere groepjes les, waardoor ze meer aandacht krijgen. Halverwege de les is er een korte pauze. Tijdens de pauze krijgen de kinderen een beker limonade en een Sultana koek. Voor de kinderen is het fijn als ze een handdoek/poncho/badjas mee hebben die ze aan/om kunnen doen. Als je wilt dat jouw kind meer of iets anders eet of drinkt mag je dat ook meegeven.

Mocht het uw kind niet lukken om binnen 16 weken het A-diploma te halen, dan zwemt het kind gratis in de reguliere zwemlessen verder zwemmen tot hij/zij toe is aan het A-diploma. Dit noemen wij diploma-garantie. Een kind heeft alleen recht op diploma-garantie als deze minimaal 14 volledige turbo-lessen heeft gevolgd.

Heb je een vraag mail ons dan: amsterdamoost@sportfondsen.nl

Cookies op onze website

Deze website maakt gebruik van cookies om de nodige websitefuncties te bieden. Om de websitenavigatie en jouw online ervaring te verbeteren, websiteverkeer, gebruik en interactie te analyseren en om te helpen bij onze marketing- en advertentie-inspanningen.